Bernad och jag

Jadu, jag och Bernad har nyss haft bröllop så nu är vi man och hustru hahah ;D 
Vi passade även på att ta lite bilder så jag tänkte ladda upp dom <3
 
 
 
Dagen innan <3 Bernads häst verkar lite trött på mitt fotograferande, medan Melody glatt poserar ;)
 
 
 
 
Också dagen innan, otroligt fin bild, eller hur? *-*
 
 
 
 
Innan bröllopet ^^
 
 
 
 
Under ceremonin ^^ (Och ja, vi valde att ha ett privat bröllop, utan präst eller vittnen <3)
 
 
 
 
Vår fina bröllopsbild, ily <3
 
 
 
 
Släpade med babe på en shoppingtur haha!
 
 
 
 
Efter shoppingen åkte vi till Aideens Plaza och vilade på en bänk ;)
 
 
 
 
För någon månad sen var vi och kollade på hus, och vi köpte ett, så nu har vi precis fått in alla flyttlådor i huset och ska snart packa upp allt. Puuh, det var inte lite saker vi släpade med oss!
 
 
 
 
Min babe <3
 
Här är då vårt hus, det beiga! Vi satte även upp lite julpynt för att göra det fint. 
 
 
 
Älskling <3
 
Nu har vi äntligen fått upp allt i köket, sovrummet och badrummet! Bara vardagsrummet kvar, men det ska vi fixa imorgon. Garderoberna är dock knappast klart, Bernad klagar väldigt mycket på att jag har för mycket kläder. Men men, mitt livs motto, man kan aldrig ha för mycket ;D
Skämt åsido, men nu ska vi fixa till det sista i sovrummet och gå och lägga oss.<3
 
 
Puss från Klas och Bernad <3
 

Kommentera här: