Tips

Hejsan.
Mitt antal läsare har sjunkit ganska mycket, antagligen pga av att bloggen har legat nere nu under jul.
Hoppas att ni har haft en fantasktisk jul, och till er vars jular inte ser ut som andras, kanske pga av alkholism i familjen, att man är på flykt från ett land det är krig i, eller pga av andra familjeproblem, vill jag ägna all kärlek till.
Stay strong <3
 
Tänkte fråga er om lite tips till min blogg, vad jag ska skriva om. Vill helst inte skriva en novell eller liknande, men kan hinta om att jag och Bernad håller på att pyssla lite med en serie som kommer dyka upp på min yt-kanal under nästa år.
Vill ni kanske se lite fler outfit, outfittips, åsikter om uppdateringar, åsikter om de områden som finns eller mer verkliga inlägg.
Alltså med det menar jag att jag skriver som om jag hade ridit denna hästen i verkligheten, lite mer verkligt och detaljrikt, som ett roll. Förstår ni?
Tycker själv att det är väldigt kul att läsa. 
Har även planerat att vlogga lite i spelet, fast skriftligt. vad hade tyckts om det?
Alltså ni får hänga med en hel dag i spelet, ni får lite bilder och får reda på lite hur en vanlig dag i spelet ser ut för mig :)
 
Skriv gärna lite tips på vad för inlägg ni vill se där nere i kommentarerna<3
Kram! :)

Kommentera här: