MyStable

Hej på er!
Idag är jag hemma och är sjuk tyvärr, men det är inte det jag tänkte skriva om..
Utan idag kommer MyStable till Jorvik!
Hur roligt ska inte det bli!?
 
Vad som jag har sett på trailern kommer vi att få som ett separat chillrum till ryttaren, där det fanns ett bord och två stolar, antagligen är garderoben där inne också.
Vi kommer att fa en sadelkammare! Äntligen alltså.. 
Och det jag är mest chockad över, spolspilta. Herregud vad proffsigt stallet kommer att se ut.
Och inte nog med det så är det boxar med riktiga boxdörrar, och som plus i kanten finns det även namnskyltar!
 
Jag slår vad om att det inte är så värst många som kommer springa runt någon annanstans än i hemstallen ;)
 
Jag kan bara säga WOW till hemstallen, om dom nu ser ut så som på videon så är jag riktigt imponerad.
 
 
 
 
 
(OBS, Starstable-teamet har själva sagt att denna bilden är INTE tagen från spelet och alltså det kommer inte att se ut såhär)
 
 
 
 
(Är nästan säker på att denna bilden är från spelet, iallfall så kommer det att se ut så här, vilket man också ser på trailern)
 
 
Filmade hemstallen igår, så kommer filma dessa hemstallen också, redigera allt och lägga upp på yt ;D

Kommentera här: